THEME



Hannibal

↳ 2x03: Hassun

"I’ve given my life to death."

"And now death has followed you h o m e."

+2x03;  s2;  reblog;  



Charlie. The fucking love, Charlie. The fucking love. Turns me somewhat insane, if i’m being honest with you.

+oh heck;  the necessary death of charlie countryman;  mads mikkelsen;  other;  not hannibal;  reblog;  



2.02 - Sakizuki

+2x02;  s2;  reblog;  



I just started watching Hannibal and episode 3 season 1 cannot be found. It says Page Not Found.
what-a-paige-turner

ohh yep it does, sorry about that! it should be fixed now, but i’m not certain?? do you want to try it again and let me know? thanks for pointing it out!

+you could also maybe try clicking the 'season 1' part of the post and visiting the eps from there idk;  what-a-paige-turner;  asks;  answered;  



"Are we ever going to see your twin?" [X]

+i've said this before i need this to happen;  imagine the preller fics oh god;  scott thompson;  aaron abrams;  cast;  reblog;  



Hi. I’m unable to download the series. Getting ‘unknown network error’ message. What is the error due to ?.

hi vivin, is this with both seasons/all episodes? if there’s a message saying ‘unknown network error’, it would seem like it might be a problem on your end? try again, and if it still doesn’t work, maybe you could try and connect to someone else’s internet and download them then? let me know if you need any more help :)

+submission;  asks;  answered;  



+his fa c e;  brian zeller;  will graham;  i need some more graham zeller action next season;  if will is actually alive...;  omg no don'T think like th a t;  s2;  reblog;  



Sometimes, I felt like we were doing the same things at different times of day. Like I was eating or showering or sleeping at the same time he was.  Like… you were becoming him.

+this is so great;  hannibal lecter;  will graham;  s2;  reblog;  



one will graham gifset per episode » p o t a g e

+look at this patoot;  will graham;  1x03;  s1;  reblog;  



hannibaalecter:

Red for Bloody Monday requested by idontfindyouthatinteresting

+hannibal lecter;  tw blood;  idk why i tag blood bc if ur squeamish idk why u follow a hannibal blog;  reblog;  



haanigram:

hannibalmorelikecannibal:

Caroline does the ice bucket challenge! via Raúl’s Facebook Page

she so t i n y

+this patoot;  i hate u;  caroline dhavernas;  cast;  video;  als ibc;  reblog;  



clairefox35:

Actual scene from Hannibal 2x08 Su-Zakana.

+yes that is how it happened don't say otherwise;  2x08;  s2;  hannibal lecter;  will graham;  cannibal jokes;  reblog;  



whats the smuttiest and hottest hannigram fanfic youve ever read?
Anonymous

huuuuughdancy:

uhhhhh   uh hh h *sweats nervously*

i don’t read hannigram fan fiction

+me;  



Fannibals Map

haanigram:

imaginehanniballecter:

howishughdancyevenpossible:

 ADD MORE NAMES TO THE MAP

woah check out this awesome fannibal map and put yourself on it
i just did

O MG PLS DO THE THING I WANNA SEE FR I E ND S

+OMG ADD YOURSELVES PEOPLE;  I JUST ADDED MEEEEE;  no one is near me sadly;  well;  there's someone like an hour away;  fannibal map;  reblog;  



+i love how he just walks in there with no explanation just saying 'test this';  zeller's probably like test what bitch my patience;  jack crawford;  jimmy price;  brian zeller;  s2;  reblog;